۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۵۸

سعیدی پور با مهر مطرح کرد:

مردم از «شهر موش ها 2» استقبال کردند/ 75 میلیون فروشِ روز نخست اکران

مردم از «شهر موش ها 2» استقبال کردند/ 75 میلیون فروشِ روز نخست اکران

به گفته امیر قطبی، مدیر پخش موسسه فیلمیران و رضا سعیدی پور مدیر پردیس سینمایی آزادی، «شهر موش ها 2» در نخستین روز اکرانش با استقبال مردم مواجه شده و فروش خوبی داشته است.

امیر قطبی، مدیر پخش موسسه فیلمیران درباره فروش و استقبال مردم در نخستین روز از اکران فیلم «شهر موش ها 2» به خبرنگار مهر گفت: این فیلم از صبح چهارشنبه 5 شهریور اکران خود را در سینماهای تهران آغاز کرد و در نخستین روز اکرانش با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد، به نحوی که در برخی از سالن ها بلیت های فیلم موجود نبوده است.

وی ادامه داد: «شهر موش ها 2» در نخستین روز اکرانش 75 میلیون تومان فروش داشته که این آمار فروش برای یک فیلم در روز اول اکران بی سابقه بوده است.

از سوی دیگر رضا سعیدی پور، مدیر پردیس سینمایی آزادی درباره استقبال مردم از فیلم «شهر موش ها 2» در روز اول اکرانش عنوان کرد: در روز اول اکران این فیلم در سینما آزادی، مردم به طور ویژه از این فیلم استقبال کردند. ما در سینما آزادی یک جدول فروش هفتگی داریم که دیشب پس از پایان اکران این فیلم، آمار فروش کلی سینما را نسبت به چهارشنبه قبل قیاس کردم، فروش فیلم ها در سینما آزادی دوبرابر شده بود که بخشی از آن مربوط به فیلم «شهر موش ها 2» بوده است.

وی در ادامه عنوان کرد: فیلم «شهر موش ها 2» بر روی دیگر فیلم های در حال اکران تاثیر مثبت گذاشته است به نحوی که فیلم های دیگری هم تحت تاثیر این فیلم فروش بالاتری داشتند. وقتی مخاطب به سالن سینما مراجعه می‌کند و نمی تواند بلیت فیلم مورد نظرش را تهیه کند به تماشای فیلم های دیگر می‌نشیند و این اتفاق مثبتی است.

مدیر پردیس سینمایی آزادی یاد آور شد: در روز گذشته تمامی بلیط های فیلم «شهر موش ها 2» تا ساعت هفت بعد ازظهر پیش فروش شده بود و بعد از آن هم سانس های فوق العاده ای را تا سانس های 11 و 12 شب برای این فیلم در نظر گرفتیم.

وی در پاسخ به این که تعدادی از مردم برای تماشای این فیلم در برخی از سالن ها برای تهیه بلیت دچار مشکل شدند گفت: در سینما آزادی شاهد اتفاق های این چنینی نبودیم چون ما در سینما آزادی خارج از ظرفیت پیش فروش بلیت نداشتیم.

سعیدی پور درباره پیش بینی اش درباره اکران فیلم در روز پنج شنبه و جمعه گفت: تمامی بلیت های ما برای امروز و فردا از طریق اینترنت فروش رفته است و فکر می‌کنم که این فیلم طی این دو روز فروش مناسبی داشته باشد.  

«شهر موش‌ها 2»  قسمت دوم از فیلم خاطرانگیز و محبوب کودکان دهه شصتی است که از روز گذشته 5شهریور اکران خود را در گروه سینمایی قدس آغاز کرده است.

کارگردانی این فیلم بر عهده مرضیه برومند است و منیژه حکمت و علی سرتیپی تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارند. نگارش فیلمنامه قسمت دوم فیلم «شهر موش ها 2» برعهده فرهاد توحیدی بوده است.

 

 

کد خبر 2359258

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha